Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi
Heas korras raamat!
Jarmo R. Lehtinen ja Kaj Storbacka Kas klientsuse reeglid või tants klientide pilli järgi
178-leheküljeline tavaformaadis ja kõvas köites raamat
Aspectum Eesti 1997. Raamat on mõeldud põhiliselt juhtidele, kelle ülesanneteks organisatsiooni tegevuse suunamine. Raamatu eesmärk on soov kujundada strateegilisest kliendisuhteturundusest praktiliselt toimiv töövahend.
Sisu:SissejuhatusKlientsuse reeglite järgi, mitte klientide meelevallasKlientsus eeldab tunnete, teadmiste ja tegude vahetustKlientsuse struktuuri arendamistöös vajatakse penikoormasaapaid ja varvaskingiKlientsuse etapid – tekkimine, vääristumine ja lõppemineKlientsusstrateegiatega konkurentsivõimet tõstmaKlientsuse juhtimine nõuab uut organisatoorset mõtteviisiToimistokone OY
10,00 €
In stock